آیا تبدیلات گاراژ پاسخی برای بحران مسکن هستند
نوشته شده توسط : صاحب سبک

آیا تبدیلات گاراژ پاسخی برای بحران مسکن هستند

 

سالهاست که بحران مسکن در بسیاری از مناطق به طور نسبی بدتر شده است و یکی از بدترین موارد در لس آنجلس ، کالیفرنیا است. اخیراً ، واحدهای اقامتی اکسسوری یا ADU به طور فزاینده ای محبوب شده اند. ADU یک "خانه کوچک" است که در ملک شما ساخته شده است ، یا به عنوان یک تبدیل پیوست شده یا به عنوان یک تبدیل جدا شده.
تبدیل متصل معمول ترین است و از آن به عنوان "تبدیل گاراژ" یاد می شود. این نوعی است که یک ساختمان موجود در ملک شما مانند گاراژ شما را می گیرد و آن را به یک فضای زندگی کامل تبدیل می کند. سپس می توانید این فضا را برای درآمد اضافی اجاره کنید. یک تبدیل مستقل در ملک شما ساخته شده است ، اما به خانه فعلی شما متصل نیست. از همان طرح پیروی می کند ، فضایی بدون استفاده یا کم استفاده را به مکانی قابل سکونت تبدیل می کند که می توانید آن را اجاره کنید.
خانه های کوچک در سراسر کشور یک روند است و راهی ساده برای ساده کردن سبک زندگی شما است. تبدیل گاراژ نمونه ای از برداشتن آن یک گام به جلو است. ساخت یک گاراژ یا تبدیل مستقل بر روی ملک موجود نه تنها به کمبود مسکن کمک می کند ، بلکه درآمد منفعلانه ای نیز به شما می دهد. هنگامی که قیمت شینگل ADU  راضی شد ، می توانید از پول اجاره برای پرداخت هزینه های دیگر استفاده کنید.
واحدهای مسکونی لوازم جانبی برای زوج ها یا افراد مجرد مناسب است. قیمت آنها نسبت به املاک سنتی اجاره ای مقرون به صرفه تر است و اغلب در مناطقی واقع می شوند که یافتن خانه در آنها دشوار است. سانتا مونیکا به دلیل کمبود مسکن ارزان قیمت مشهور است و واحدهای مسکونی لوازم جانبی به مبارزه با آن کمک می کنند.
در مجموع ، این واحدهای مسکونی هم برای مستاجر و هم برای صاحبخانه مزیت است. به مردم امکان می دهد مسکن ارزان قیمت پیدا کنند و پول اضافی به حساب بانکی صاحبان آن می گذارد. آیا اینها پاسخ گریبان گیر مسکن است؟ در حالی که تأثیرات طولانی مدت باید مشاهده شود ، اما این واحدها مطمئناً یک آینده امیدوار کننده هستند!





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: